( finanse )
Asseta to firma stosująca innowacyjne rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach,
©
RECOVER THE FUTURE
O marce
Asseta to firma stosująca innowacyjne rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, w tym modele statystyczne i narzędzia big data w celu odzyskania należności od osób zadłużonych. Marka istnieje na rynku już od 2004 r. i jako Asseta S.A., obsłużyli ponad milion spraw, których wartość osiągnęła blisko 15 miliardów złotych. Osoby zatrudnione bezpośrednio w strukturach operacyjnych to prawie 300 osób.
Jak sami mówią o sobie: "Wierzymy, że technologia, pełne zaangażowanie i nieustanny rozwój pozwolą nam osiągnąć cel, jaki sobie postawiliśmy, czyli stać się najefektywniejszą firmą w branży."
Twórcy i zakres prac
Komunikacja
Strategia komunikacji opiera się na opracowanym sloganie marki "ODZYSKAJ PRZYSZŁOŚĆ", który nawiązuje do usług windykacji (odzyskaj) oraz technologii (przyszłość). Slogan jest uniwersalny, czyli może być skierowany zarówno do osób zadłużonych jak i klientów biznesowych mających problemy z odzyskaniem należności.
Nawiązujemy do archetypów opiekuna (pomożemy ci), czarodzieja (patrzymy w Twoją przyszłość), oraz mędrca (doradzimy).
Logo to znak, drogowskaz i ostrzeżenie dla osoby zadłużonej. Trzy segmentu umieszczone w znaku to nawiązanie do trzech podmiotów pomiędzy, którymi następuje przepływ pieniędzy.
Znak to również interpretacji litery "A" czyli pierwszej litery nazwy marki.
Komunikacja wizualna
Stworzyliśmy zaawansowany system do przedstawiania dowolnej formy w sposób przepływu cząsteczek. Cząsteczki to wizualna interpretacja "Big data" oraz nawiązanie do sloganu marki "Odzyskaj przyszłość".
W animacjach przepływ cząsteczek ma odwrotny kierunek od wskazówek zegara, w ten sposób jeszcze bardziej podkreślamy aspekt "odzyskiwania".
W nawiązaniu do sloganu marki "Odzyskaj przyszłość" stworzyliśmy serię plakatów, gdzie świat kultury przenika się z technologią. Plakaty stały się integralną częścią pomieszczeń biurowych. Dzięki nim Asseta zwiększyła poczucie przynależności pracowników do marki.