Doradzamy
Definiujemy
Tworzymy
Wykorzystujemy szereg różnych dziedzin, które łączymy ze sobą by maksymalnie wykorzystać potencjał rozwoju Twojej marki, niezależnie czy jest to marka B2B czy B2C.
01
Konsultacje
Zakres prac:
- Analiza aktualnej sytuacji - Określanie problemów marki - Określanie potrzeb marki - Planowanie działań brandingowych
Ile możliwości rozwoju Twojej marki nie zostało wykorzystanych z powodu braku właściwego doradztwa i planowania?
Słuchamy. Analizujmy. Doradzamy. Consulting to najistotniejszy obszar spośród wszystkich naszych usług. Jest początkiem do planowania kolejnych działań. Wierzymy, że pozwala on nie tylko zdefiniować bieżące problemy oraz możliwe scenariusze ich rozwiązania ale także wyznaczać kierunki rozwoju twojej marki. Przez lata doświadczeń, poznaniu setek różnych biznesów oraz zrozumieniu mechanizmów w nich zachodzących mamy wiedzę, którą dzielimy się oraz wykorzystujemy by sprawniej rozwijać Twój biznesu.
01
Konsultacje
Zakres prac:
- Analiza aktualnej sytuacji - Określanie problemów marki - Określanie potrzeb marki - Planowanie działań brandingowych
Ile możliwości rozwoju Twojej marki nie zostało wykorzystanych z powodu braku właściwego doradztwa i planowania?
Słuchamy. Analizujmy. Doradzamy. Consulting to najistotniejszy obszar spośród wszystkich naszych usług. Jest początkiem do planowania kolejnych działań. Wierzymy, że pozwala on nie tylko zdefiniować bieżące problemy oraz możliwe scenariusze ich rozwiązania ale także wyznaczać kierunki rozwoju twojej marki. Przez lata doświadczeń, poznaniu setek różnych biznesów oraz zrozumieniu mechanizmów w nich zachodzących mamy wiedzę, którą dzielimy się oraz wykorzystujemy by sprawniej rozwijać Twój biznesu.
01
Konsultacje
Zakres prac:
- Analiza aktualnej sytuacji - Określanie problemów marki - Określanie potrzeb marki - Planowanie działań brandingowych
Ile możliwości rozwoju Twojej marki nie zostało wykorzystanych z powodu braku właściwego doradztwa i planowania?
Słuchamy. Analizujmy. Doradzamy. Consulting to najistotniejszy obszar spośród wszystkich naszych usług. Jest początkiem do planowania kolejnych działań. Wierzymy, że pozwala on nie tylko zdefiniować bieżące problemy oraz możliwe scenariusze ich rozwiązania ale także wyznaczać kierunki rozwoju twojej marki. Przez lata doświadczeń, poznaniu setek różnych biznesów oraz zrozumieniu mechanizmów w nich zachodzących mamy wiedzę, którą dzielimy się oraz wykorzystujemy by sprawniej rozwijać Twój biznesu.









02
Strategia marki
Zakres prac:
- Audyt marki - Analiza konkurencji - Pozycjonowanie - Analiza grup docelowych - USP (unikalna propozycja sprzedażowa) - Strategia komunikacji - Strategia biznesowa - Moodboardy stylistyczne
Ilu klientów straciłeś na rzecz twojej konkurencji, która szybciej adaptuje i reaguje na zmieniające się potrzeby rynku?
Myślimy z wyprzedzeniem. Tworzymy strategię, która jest kompleksowym planem działania, stanowi fundament skutecznych decyzji i działań w Twojej organizacji. W kontekście brandingu i komunikacji strategia jest zestawem założeń i wytycznych, które definiują cele biznesowe, tożsamość marki, jej pozycjonowanie oraz sposób komunikacji z odbiorcami. Jest to proces, który łączy analizę danych, wiedzę o rynku i kreatywne podejście, aby osiągnąć długofalowe efekty. Kluczowe elementy strategii: 1. Tożsamość marki: Kim jesteśmy, co oferujemy, jaką wartość dostarczamy odbiorcom. 2. Analiza odbiorców: Rozpoznanie potrzeb, oczekiwań i problemów grup docelowych. 3. Pozycjonowanie: Określenie, czym marka wyróżnia się na rynku i jakie miejsce zajmuje w świadomości konsumentów. 4. Cele komunikacyjne: Zdefiniowanie, jakie efekty marka chce osiągnąć w komunikacji i wizerunku. 5. Wytyczne operacyjne: Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi, kanałów i metod działania. Strategia zapewnia klarowny kierunek działań, opierając się na obiektywnych danych, co pozwala uniknąć przypadkowości i podejmować trafne decyzje. Dzięki zrozumieniu potrzeb rynku buduje zaufanie i lojalność klientów, wspierając jednocześnie długoterminowe cele biznesowe.
02
Strategia marki
Zakres prac:
- Audyt marki - Analiza konkurencji - Pozycjonowanie - Analiza grup docelowych - USP (unikalna propozycja sprzedażowa) - Strategia komunikacji - Strategia biznesowa - Moodboardy stylistyczne
Ilu klientów straciłeś na rzecz twojej konkurencji, która szybciej adaptuje i reaguje na zmieniające się potrzeby rynku?
Myślimy z wyprzedzeniem. Tworzymy strategię, która jest kompleksowym planem działania, stanowi fundament skutecznych decyzji i działań w Twojej organizacji. W kontekście brandingu i komunikacji strategia jest zestawem założeń i wytycznych, które definiują cele biznesowe, tożsamość marki, jej pozycjonowanie oraz sposób komunikacji z odbiorcami. Jest to proces, który łączy analizę danych, wiedzę o rynku i kreatywne podejście, aby osiągnąć długofalowe efekty. Kluczowe elementy strategii: 1. Tożsamość marki: Kim jesteśmy, co oferujemy, jaką wartość dostarczamy odbiorcom. 2. Analiza odbiorców: Rozpoznanie potrzeb, oczekiwań i problemów grup docelowych. 3. Pozycjonowanie: Określenie, czym marka wyróżnia się na rynku i jakie miejsce zajmuje w świadomości konsumentów. 4. Cele komunikacyjne: Zdefiniowanie, jakie efekty marka chce osiągnąć w komunikacji i wizerunku. 5. Wytyczne operacyjne: Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi, kanałów i metod działania. Strategia zapewnia klarowny kierunek działań, opierając się na obiektywnych danych, co pozwala uniknąć przypadkowości i podejmować trafne decyzje. Dzięki zrozumieniu potrzeb rynku buduje zaufanie i lojalność klientów, wspierając jednocześnie długoterminowe cele biznesowe.
02
Strategia marki
Zakres prac:
- Audyt marki - Analiza konkurencji - Pozycjonowanie - Analiza grup docelowych - USP (unikalna propozycja sprzedażowa) - Strategia komunikacji - Strategia biznesowa - Moodboardy stylistyczne
Ilu klientów straciłeś na rzecz twojej konkurencji, która szybciej adaptuje i reaguje na zmieniające się potrzeby rynku?
Myślimy z wyprzedzeniem. Tworzymy strategię, która jest kompleksowym planem działania, stanowi fundament skutecznych decyzji i działań w Twojej organizacji. W kontekście brandingu i komunikacji strategia jest zestawem założeń i wytycznych, które definiują cele biznesowe, tożsamość marki, jej pozycjonowanie oraz sposób komunikacji z odbiorcami. Jest to proces, który łączy analizę danych, wiedzę o rynku i kreatywne podejście, aby osiągnąć długofalowe efekty. Kluczowe elementy strategii: 1. Tożsamość marki: Kim jesteśmy, co oferujemy, jaką wartość dostarczamy odbiorcom. 2. Analiza odbiorców: Rozpoznanie potrzeb, oczekiwań i problemów grup docelowych. 3. Pozycjonowanie: Określenie, czym marka wyróżnia się na rynku i jakie miejsce zajmuje w świadomości konsumentów. 4. Cele komunikacyjne: Zdefiniowanie, jakie efekty marka chce osiągnąć w komunikacji i wizerunku. 5. Wytyczne operacyjne: Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi, kanałów i metod działania. Strategia zapewnia klarowny kierunek działań, opierając się na obiektywnych danych, co pozwala uniknąć przypadkowości i podejmować trafne decyzje. Dzięki zrozumieniu potrzeb rynku buduje zaufanie i lojalność klientów, wspierając jednocześnie długoterminowe cele biznesowe.













03
(Re)Branding
Zakres prac:
- Projekt logo - System wizualny - Komunikacja marki - Elementy identyfikacyjne - Nadzór wdrożeniowy
Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile Twoja marka mogła stracić w ciągu roku, dwóch lub trzech, tylko i wyłącznie przez brak komunikacji dopasowanej do Twojej grupy odbiorców? Ile szans sprzedażowych nie doszło do skutku z powodu braku zaufania do Twojej marki?
W naszym podejściu branding jest fundamentem wszystkich działań w rozwoju marki. Wierzymy, że pozwala on nie tylko zdefiniować właściwe postrzeganie Twoich usług czy produktów, tak aby skutecznie docierały do Twojej grupy odbiorców ale również poprawić sprzedaż i komunikację (zarówno wizualną, jak i werbalną). Projektujemy branding jako kompleksowy system, który tworzy narzędzia wpływające na każdy aspekt doświadczenia Twoich odbiorców z marką — od identyfikacji wizualnej i strony internetowej, po media społecznościowe i dokumenty sprzedażowe — definiując odpowiednie postrzeganie i zrozumienie Twojej marki, co pozwala jej rosnąć szybciej i zyskiwać przewagę konkurencyjną.
03
(Re)Branding
Zakres prac:
- Projekt logo - System wizualny - Komunikacja marki - Elementy identyfikacyjne - Nadzór wdrożeniowy
Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile Twoja marka mogła stracić w ciągu roku, dwóch lub trzech, tylko i wyłącznie przez brak komunikacji dopasowanej do Twojej grupy odbiorców? Ile szans sprzedażowych nie doszło do skutku z powodu braku zaufania do Twojej marki?
W naszym podejściu branding jest fundamentem wszystkich działań w rozwoju marki. Wierzymy, że pozwala on nie tylko zdefiniować właściwe postrzeganie Twoich usług czy produktów, tak aby skutecznie docierały do Twojej grupy odbiorców ale również poprawić sprzedaż i komunikację (zarówno wizualną, jak i werbalną). Projektujemy branding jako kompleksowy system, który tworzy narzędzia wpływające na każdy aspekt doświadczenia Twoich odbiorców z marką — od identyfikacji wizualnej i strony internetowej, po media społecznościowe i dokumenty sprzedażowe — definiując odpowiednie postrzeganie i zrozumienie Twojej marki, co pozwala jej rosnąć szybciej i zyskiwać przewagę konkurencyjną.
03
(Re)Branding
Zakres prac:
- Projekt logo - System wizualny - Komunikacja marki - Elementy identyfikacyjne - Nadzór wdrożeniowy
Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile Twoja marka mogła stracić w ciągu roku, dwóch lub trzech, tylko i wyłącznie przez brak komunikacji dopasowanej do Twojej grupy odbiorców? Ile szans sprzedażowych nie doszło do skutku z powodu braku zaufania do Twojej marki?
W naszym podejściu branding jest fundamentem wszystkich działań w rozwoju marki. Wierzymy, że pozwala on nie tylko zdefiniować właściwe postrzeganie Twoich usług czy produktów, tak aby skutecznie docierały do Twojej grupy odbiorców ale również poprawić sprzedaż i komunikację (zarówno wizualną, jak i werbalną). Projektujemy branding jako kompleksowy system, który tworzy narzędzia wpływające na każdy aspekt doświadczenia Twoich odbiorców z marką — od identyfikacji wizualnej i strony internetowej, po media społecznościowe i dokumenty sprzedażowe — definiując odpowiednie postrzeganie i zrozumienie Twojej marki, co pozwala jej rosnąć szybciej i zyskiwać przewagę konkurencyjną.









04
Web / App Design
Zakres prac:
- Audyt aktualnej strony - Strukutra - UX / Makiety funkcjonalne - Prototypy - UI strony / produktu - Wytyczne do animacji i interakcji - Określenie assetów i komponentów
Czy zastanawiałeś się, ilu potencjalnych klientów możesz tracić przez źle zaprojektowaną strukturę strony / sklepu, która nieprecyzyjnie przedstawia Twoje usługi lub produkty co prowadzi do mniejszej konwersji? Ilu klientów straciłeś przez brak prawidłowo opracowanych funkcjonalności, które utrudniają korzystanie z twojej strony czy aplikacji?
Projektowanie stron internetowych, sklepów oraz aplikacji to proces, który opieramy na prawidłowym zrozumieniu potrzeb i zachowań odbiorców, zdefiniowaniu struktury strony oraz ścieżki poruszania się użytkowników po stronie/aplikacji tak by maksymalnie zwiększyć funkcjonalność oraz konwersje. Nasze podejście opieramy na przekonaniu że strona powinna być nośnikiem brandingu a nie na odwrót. To strategia oraz branding definiują sposób budowania komunikacji się z odbiorcami (ton i styl komunikacji) oraz styl wizualny (styl zdjęć, ikon, typografii czy kolorystykę) . Proces projektowania stron, sklepu czy aplikacji opieramy na czterech etapach. W każdym z etapów klient bierze czynny udział. 1. Warsztaty, na których opracowujemy cele oraz strukturę. 2. Makiety funkcjonalne oraz prototyp (UX). 3. Finalny projekt wraz przygotowanym zestawem komponentów (UI). 4. Wdrożenie strony przez nas lub zewnętrzny zespół klineta.
04
Web / App Design
Zakres prac:
- Audyt aktualnej strony - Strukutra - UX / Makiety funkcjonalne - Prototypy - UI strony / produktu - Wytyczne do animacji i interakcji - Określenie assetów i komponentów
Czy zastanawiałeś się, ilu potencjalnych klientów możesz tracić przez źle zaprojektowaną strukturę strony / sklepu, która nieprecyzyjnie przedstawia Twoje usługi lub produkty co prowadzi do mniejszej konwersji? Ilu klientów straciłeś przez brak prawidłowo opracowanych funkcjonalności, które utrudniają korzystanie z twojej strony czy aplikacji?
Projektowanie stron internetowych, sklepów oraz aplikacji to proces, który opieramy na prawidłowym zrozumieniu potrzeb i zachowań odbiorców, zdefiniowaniu struktury strony oraz ścieżki poruszania się użytkowników po stronie/aplikacji tak by maksymalnie zwiększyć funkcjonalność oraz konwersje. Nasze podejście opieramy na przekonaniu że strona powinna być nośnikiem brandingu a nie na odwrót. To strategia oraz branding definiują sposób budowania komunikacji się z odbiorcami (ton i styl komunikacji) oraz styl wizualny (styl zdjęć, ikon, typografii czy kolorystykę) . Proces projektowania stron, sklepu czy aplikacji opieramy na czterech etapach. W każdym z etapów klient bierze czynny udział. 1. Warsztaty, na których opracowujemy cele oraz strukturę. 2. Makiety funkcjonalne oraz prototyp (UX). 3. Finalny projekt wraz przygotowanym zestawem komponentów (UI). 4. Wdrożenie strony przez nas lub zewnętrzny zespół klineta.
04
Web / App Design
Zakres prac:
- Audyt aktualnej strony - Strukutra - UX / Makiety funkcjonalne - Prototypy - UI strony / produktu - Wytyczne do animacji i interakcji - Określenie assetów i komponentów
Czy zastanawiałeś się, ilu potencjalnych klientów możesz tracić przez źle zaprojektowaną strukturę strony / sklepu, która nieprecyzyjnie przedstawia Twoje usługi lub produkty co prowadzi do mniejszej konwersji? Ilu klientów straciłeś przez brak prawidłowo opracowanych funkcjonalności, które utrudniają korzystanie z twojej strony czy aplikacji?
Projektowanie stron internetowych, sklepów oraz aplikacji to proces, który opieramy na prawidłowym zrozumieniu potrzeb i zachowań odbiorców, zdefiniowaniu struktury strony oraz ścieżki poruszania się użytkowników po stronie/aplikacji tak by maksymalnie zwiększyć funkcjonalność oraz konwersje. Nasze podejście opieramy na przekonaniu że strona powinna być nośnikiem brandingu a nie na odwrót. To strategia oraz branding definiują sposób budowania komunikacji się z odbiorcami (ton i styl komunikacji) oraz styl wizualny (styl zdjęć, ikon, typografii czy kolorystykę) . Proces projektowania stron, sklepu czy aplikacji opieramy na czterech etapach. W każdym z etapów klient bierze czynny udział. 1. Warsztaty, na których opracowujemy cele oraz strukturę. 2. Makiety funkcjonalne oraz prototyp (UX). 3. Finalny projekt wraz przygotowanym zestawem komponentów (UI). 4. Wdrożenie strony przez nas lub zewnętrzny zespół klineta.









05
Webflow / Framer
Zakres prac:
- Wdrożenie Webflow - Wdrożenie Framer - Responsywność i optymalizacja - Testy i debugowanie - Integracje - Wsparcie techniczne
Ile frustracji i dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa i rozbudową Twojej strony mógłbyś uniknąć dzięki narzędziom "no code"?
Każdy projekt strony wymaga indywidualnego podejście, natomiast w 90% przypadków rekomendujemy wdrożenia na narzędziach "no code" - Webflow lub Framer. Dlaczego? Mamy pełną kontrola nad wyglądem i działaniem strony podczas wdrażania, dzięki czemu unikamy błędów oraz braku spójności pomiędzy projektem a wdrożoną stroną (częsta sytuacja, która pojawia się w momencie współpracy dwóch zespołów, co powoduje również wydłużenie czasu na wdrożenie strony); Unikamy współpracy z zewnętrzną firmą przez co szybkość reakcji na ewentualne zmiany jest dużo większa; Znacznie większe bezpieczeństwo pod kątem włamań na stronę względem Wordpressa, bez konieczności aktualizacji systemu; Łatwość i szybkość skalowania strony o kolejne sekcje czy podstrony w późniejszym czasie dzięki możliwości tworzenia komponentów; Łatwość wdrażania zaawansowanych animacji czy interakcji na stronie. Zaawansowany a przy tym łatwy w obsłudze system CMS, który daje dużo większą efektywność w zarządzaniu strony względem Wrodpressa.
05
Webflow / Framer
Zakres prac:
- Wdrożenie Webflow - Wdrożenie Framer - Responsywność i optymalizacja - Testy i debugowanie - Integracje - Wsparcie techniczne
Ile frustracji i dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa i rozbudową Twojej strony mógłbyś uniknąć dzięki narzędziom "no code"?
Każdy projekt strony wymaga indywidualnego podejście, natomiast w 90% przypadków rekomendujemy wdrożenia na narzędziach "no code" - Webflow lub Framer. Dlaczego? Mamy pełną kontrola nad wyglądem i działaniem strony podczas wdrażania, dzięki czemu unikamy błędów oraz braku spójności pomiędzy projektem a wdrożoną stroną (częsta sytuacja, która pojawia się w momencie współpracy dwóch zespołów, co powoduje również wydłużenie czasu na wdrożenie strony); Unikamy współpracy z zewnętrzną firmą przez co szybkość reakcji na ewentualne zmiany jest dużo większa; Znacznie większe bezpieczeństwo pod kątem włamań na stronę względem Wordpressa, bez konieczności aktualizacji systemu; Łatwość i szybkość skalowania strony o kolejne sekcje czy podstrony w późniejszym czasie dzięki możliwości tworzenia komponentów; Łatwość wdrażania zaawansowanych animacji czy interakcji na stronie. Zaawansowany a przy tym łatwy w obsłudze system CMS, który daje dużo większą efektywność w zarządzaniu strony względem Wrodpressa.
05
Webflow / Framer
Zakres prac:
- Wdrożenie Webflow - Wdrożenie Framer - Responsywność i optymalizacja - Testy i debugowanie - Integracje - Wsparcie techniczne
Ile frustracji i dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa i rozbudową Twojej strony mógłbyś uniknąć dzięki narzędziom "no code"?
Każdy projekt strony wymaga indywidualnego podejście, natomiast w 90% przypadków rekomendujemy wdrożenia na narzędziach "no code" - Webflow lub Framer. Dlaczego? Mamy pełną kontrola nad wyglądem i działaniem strony podczas wdrażania, dzięki czemu unikamy błędów oraz braku spójności pomiędzy projektem a wdrożoną stroną (częsta sytuacja, która pojawia się w momencie współpracy dwóch zespołów, co powoduje również wydłużenie czasu na wdrożenie strony); Unikamy współpracy z zewnętrzną firmą przez co szybkość reakcji na ewentualne zmiany jest dużo większa; Znacznie większe bezpieczeństwo pod kątem włamań na stronę względem Wordpressa, bez konieczności aktualizacji systemu; Łatwość i szybkość skalowania strony o kolejne sekcje czy podstrony w późniejszym czasie dzięki możliwości tworzenia komponentów; Łatwość wdrażania zaawansowanych animacji czy interakcji na stronie. Zaawansowany a przy tym łatwy w obsłudze system CMS, który daje dużo większą efektywność w zarządzaniu strony względem Wrodpressa.
06
3D Render
Zakres prac:
- Modelowanie 3D - Teksturowanie i oświetlenie - Renderowanie - Postprodukcja
Czy zastanawiałeś się ile możliwości daje wykorzystanie technologii 3D w rozwoju twojej marki?
Niezależnie czy marka oferuje produkt czy usługę, technologia 3D stała się dla nas istotnym narzędziem w zwiększaniu zaangażowania związanych z marką oraz tworzenia efektywniejszej komunikacji. Trójwymiarowe wizualizacje i animacje pozwalają na przedstawienie produktów, ich funkcjonalności jeszcze przed etapem finalnej produkcji i wprowadzeniem na rynek. Co znacząco przyśpiesza start marki oraz jej promocję. Oprócz wizualizacji produktów, technologię 3D wykorzystujemy także do przedstawiania usług oraz elementów wspierających identyfikację wizualną, dzięki temu mamy więcej możliwości stworzenia unikalnej marki.
06
3D Render
Zakres prac:
- Modelowanie 3D - Teksturowanie i oświetlenie - Renderowanie - Postprodukcja
Czy zastanawiałeś się ile możliwości daje wykorzystanie technologii 3D w rozwoju twojej marki?
Niezależnie czy marka oferuje produkt czy usługę, technologia 3D stała się dla nas istotnym narzędziem w zwiększaniu zaangażowania związanych z marką oraz tworzenia efektywniejszej komunikacji. Trójwymiarowe wizualizacje i animacje pozwalają na przedstawienie produktów, ich funkcjonalności jeszcze przed etapem finalnej produkcji i wprowadzeniem na rynek. Co znacząco przyśpiesza start marki oraz jej promocję. Oprócz wizualizacji produktów, technologię 3D wykorzystujemy także do przedstawiania usług oraz elementów wspierających identyfikację wizualną, dzięki temu mamy więcej możliwości stworzenia unikalnej marki.
06
3D Render
Zakres prac:
- Modelowanie 3D - Teksturowanie i oświetlenie - Renderowanie - Postprodukcja
Czy zastanawiałeś się ile możliwości daje wykorzystanie technologii 3D w rozwoju twojej marki?
Niezależnie czy marka oferuje produkt czy usługę, technologia 3D stała się dla nas istotnym narzędziem w zwiększaniu zaangażowania związanych z marką oraz tworzenia efektywniejszej komunikacji. Trójwymiarowe wizualizacje i animacje pozwalają na przedstawienie produktów, ich funkcjonalności jeszcze przed etapem finalnej produkcji i wprowadzeniem na rynek. Co znacząco przyśpiesza start marki oraz jej promocję. Oprócz wizualizacji produktów, technologię 3D wykorzystujemy także do przedstawiania usług oraz elementów wspierających identyfikację wizualną, dzięki temu mamy więcej możliwości stworzenia unikalnej marki.









07
Opakowania
Zakres prac:
- Analiza i strategia - Opracowanie struktury i projektu - Architektura opakowań - Dobór materiałów - Wizualizacje - Nadzór wdrożeniowy
Badania wskazują, że aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest impulsywnie, w ciągu zaledwie kilku sekund spędzonych przed półką sklepową.
Opakowanie to pierwsze doświadczenie konsumenta z produktem – kluczowy element, który buduje relację między marką a odbiorcą. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz projektu jednego opakowania, czy całej architektury opakowań dla serii produktów. W naszym procesie skupiamy się na łączeniu formy, struktury, materiału, kolorystyki, typografi oraz kluczowych informacjach o produkcie, aby stworzyć opakowanie, które nie tylko chroni zawartość, ale także skutecznie będzie reprezentować produkt. Współczesny konsument oczekuje od opakowania czegoś więcej niż ochrony – opakowanie to medium, które ma opowiadać historię marki, wzmacnia jej wartość i umożliwia wyróżnienie się wśród konkurencji.
07
Opakowania
Zakres prac:
- Analiza i strategia - Opracowanie struktury i projektu - Architektura opakowań - Dobór materiałów - Wizualizacje - Nadzór wdrożeniowy
Badania wskazują, że aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest impulsywnie, w ciągu zaledwie kilku sekund spędzonych przed półką sklepową.
Opakowanie to pierwsze doświadczenie konsumenta z produktem – kluczowy element, który buduje relację między marką a odbiorcą. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz projektu jednego opakowania, czy całej architektury opakowań dla serii produktów. W naszym procesie skupiamy się na łączeniu formy, struktury, materiału, kolorystyki, typografi oraz kluczowych informacjach o produkcie, aby stworzyć opakowanie, które nie tylko chroni zawartość, ale także skutecznie będzie reprezentować produkt. Współczesny konsument oczekuje od opakowania czegoś więcej niż ochrony – opakowanie to medium, które ma opowiadać historię marki, wzmacnia jej wartość i umożliwia wyróżnienie się wśród konkurencji.
07
Opakowania
Zakres prac:
- Analiza i strategia - Opracowanie struktury i projektu - Architektura opakowań - Dobór materiałów - Wizualizacje - Nadzór wdrożeniowy
Badania wskazują, że aż 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest impulsywnie, w ciągu zaledwie kilku sekund spędzonych przed półką sklepową.
Opakowanie to pierwsze doświadczenie konsumenta z produktem – kluczowy element, który buduje relację między marką a odbiorcą. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz projektu jednego opakowania, czy całej architektury opakowań dla serii produktów. W naszym procesie skupiamy się na łączeniu formy, struktury, materiału, kolorystyki, typografi oraz kluczowych informacjach o produkcie, aby stworzyć opakowanie, które nie tylko chroni zawartość, ale także skutecznie będzie reprezentować produkt. Współczesny konsument oczekuje od opakowania czegoś więcej niż ochrony – opakowanie to medium, które ma opowiadać historię marki, wzmacnia jej wartość i umożliwia wyróżnienie się wśród konkurencji.









08
Naming
Zakres prac:
- Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow
Jakie oszczędności w działaniach marketingowych i komunikacyjnych mogłaby przynieść odpowiednio opracowana nazwa marki, która nie sprawia trudności odbiorcom w jej zapamiętaniu czy wymowie?
Wbrew pozorom podczas procesu namingowego to nie sama nazwa jest najistotniejsza. Oprócz stworzenia nazw kładziemy mocny nacisk na takie aspekty jak unikalność, dostępność prawną i techniczną (domeny internetowe czy nazwy profili na social media), fonetyczną łatwość podczas naturalnej komunikacji oraz skojarzenia kulturowe. Tworzymy nazwy, które odzwierciedlają charakter marki, są spójne z jej strategią, są łatwe do zastosowania w globalnej komunikacji a przede wszystkim są punktem wyjścia to stworzenia całej marki.
08
Naming
Zakres prac:
- Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow
Jakie oszczędności w działaniach marketingowych i komunikacyjnych mogłaby przynieść odpowiednio opracowana nazwa marki, która nie sprawia trudności odbiorcom w jej zapamiętaniu czy wymowie?
Wbrew pozorom podczas procesu namingowego to nie sama nazwa jest najistotniejsza. Oprócz stworzenia nazw kładziemy mocny nacisk na takie aspekty jak unikalność, dostępność prawną i techniczną (domeny internetowe czy nazwy profili na social media), fonetyczną łatwość podczas naturalnej komunikacji oraz skojarzenia kulturowe. Tworzymy nazwy, które odzwierciedlają charakter marki, są spójne z jej strategią, są łatwe do zastosowania w globalnej komunikacji a przede wszystkim są punktem wyjścia to stworzenia całej marki.
08
Naming
Zakres prac:
- Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow
Jakie oszczędności w działaniach marketingowych i komunikacyjnych mogłaby przynieść odpowiednio opracowana nazwa marki, która nie sprawia trudności odbiorcom w jej zapamiętaniu czy wymowie?
Wbrew pozorom podczas procesu namingowego to nie sama nazwa jest najistotniejsza. Oprócz stworzenia nazw kładziemy mocny nacisk na takie aspekty jak unikalność, dostępność prawną i techniczną (domeny internetowe czy nazwy profili na social media), fonetyczną łatwość podczas naturalnej komunikacji oraz skojarzenia kulturowe. Tworzymy nazwy, które odzwierciedlają charakter marki, są spójne z jej strategią, są łatwe do zastosowania w globalnej komunikacji a przede wszystkim są punktem wyjścia to stworzenia całej marki.
Planlo
Planlo
Planlo
Adtrip
Adtrip
Adtrip
ENAI 360
ENAI 360
ENAI 360
VOLTLOV
VOLTLOV
VOLTLOV
Eduwersum
Eduwersum
Eduwersum
HYPERSET
HYPERSET
HYPERSET
NITE : NOON
NITE : NOON
NITE : NOON
G-Walky
G-Walky
G-Walky
SEEDEA
SEEDEA
SEEDEA
09
Animacje
Zakres prac:
- Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow
Ilu klientów na przestrzeni lat straciłeś tylko ze względu na brak odpowiedniego narzędzia, które w jasny sposób wyjaśniałby działanie twojego produktu czy usługi?
Ruch staje się istotnym czynnikiem transformacji marek i budowania przewagi konkurencyjnej, dlatego od kilku lat sukcesywnie staje się on dla nas istotnym narzędziem wykorzystywanym w tworzeniu brandingu. Animacje wykorzystujemy między innymi w takich elementach jak: Animacje logo - jako element kampanii marketingowej czy interaktywny element na stronie internetowej. Explainer video - animacje wyjaśniające sposób działania produktu czy usługi; Elementy stron www - Animacja produktów, ikon, statystyk czy showreel, które poprawiają wrażenia użytkownika i zwiększają interaktywność. Intro & Outro - przygotowujemy animację czołówek oraz zakończeń dla materiałów klienta; Kampanie rebrandingowe - animacja przedstawiająca zmianę pozycjonowania marki, jej wartości oraz unikalne cechy.
09
Animacje
Zakres prac:
- Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow
Ilu klientów na przestrzeni lat straciłeś tylko ze względu na brak odpowiedniego narzędzia, które w jasny sposób wyjaśniałby działanie twojego produktu czy usługi?
Ruch staje się istotnym czynnikiem transformacji marek i budowania przewagi konkurencyjnej, dlatego od kilku lat sukcesywnie staje się on dla nas istotnym narzędziem wykorzystywanym w tworzeniu brandingu. Animacje wykorzystujemy między innymi w takich elementach jak: Animacje logo - jako element kampanii marketingowej czy interaktywny element na stronie internetowej. Explainer video - animacje wyjaśniające sposób działania produktu czy usługi; Elementy stron www - Animacja produktów, ikon, statystyk czy showreel, które poprawiają wrażenia użytkownika i zwiększają interaktywność. Intro & Outro - przygotowujemy animację czołówek oraz zakończeń dla materiałów klienta; Kampanie rebrandingowe - animacja przedstawiająca zmianę pozycjonowania marki, jej wartości oraz unikalne cechy.
09
Animacje
Zakres prac:
- Propozycje nazw - Architektura nazw - Dostępność domen - Dostępność nazw w SM - Weryfikacja rejestracji - Prezentacja w formie moodboardow
Ilu klientów na przestrzeni lat straciłeś tylko ze względu na brak odpowiedniego narzędzia, które w jasny sposób wyjaśniałby działanie twojego produktu czy usługi?
Ruch staje się istotnym czynnikiem transformacji marek i budowania przewagi konkurencyjnej, dlatego od kilku lat sukcesywnie staje się on dla nas istotnym narzędziem wykorzystywanym w tworzeniu brandingu. Animacje wykorzystujemy między innymi w takich elementach jak: Animacje logo - jako element kampanii marketingowej czy interaktywny element na stronie internetowej. Explainer video - animacje wyjaśniające sposób działania produktu czy usługi; Elementy stron www - Animacja produktów, ikon, statystyk czy showreel, które poprawiają wrażenia użytkownika i zwiększają interaktywność. Intro & Outro - przygotowujemy animację czołówek oraz zakończeń dla materiałów klienta; Kampanie rebrandingowe - animacja przedstawiająca zmianę pozycjonowania marki, jej wartości oraz unikalne cechy.