Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.
Nowe spojrzenie na branżę wydruków 3D
ZMORPH to Wrocławska marka produkująca drukarki 3D, które dystrybuowane są już na całym świecie. Marka wyrosła z małego startupu, by po zaledwie kilku latach stać się dużym graczem na międzynarodowym rynku. Dynamika rozwoju sprawiła, że w tej chwili skupia już około 50 specjalistów i inżynierów. W swojej ofercie posiadają jedną z najlepszych drukarek wielofunkcyjnych na świecie - ZMORPH FAB.
W 2021 roku ZMORPH planuje rozszerzyć swoją ofertę o drukarkę przemysłową, która za sprawą innowacyjnych rozwiązań stanie się poważnym konkurentem dla największych producentów.
Spójność w obrębie całej identyfikacji wizualnej przekłada się na łatwiejsze budowanie jej tożsamości i zakorzenienie istotnych cech wśród odbiorców.
Geometryczny kształt zawarty w sygnecie stał się podstawową formą budowania wszystkich elementów identyfikacyjnych marki. Pojawia się zarówno w bardziej złożonych kompozycjach jak i prostych formach, takich jak ikony.
Zabieg ten sprawia, że marka jest w stanie komunikować się z odbiorcą nie tylko samym logo ale również poprzez inne elementy graficzne.
Wynikiem tych prac jest dokładniejsze pozycjonowanie produktu w określonej grupie docelowej.
W trakcie procesu projektowego zdecydowaliśmy się odciąć od wizerunku jaki panuje w branży i oprzeć cała strategię wizualną o techniczny/przemysłowy charakter, który dużo lepiej będzie korespondował z nowym produktem a tym samym nawiązywał do precyzji i archetypu “Mędrca”.
Tworzone elementy identyfikacyjne bazują na zmienności i zabawie formą, odnosimy tym samym do drugiego z archetypów marki - “Twórcy”.
Projektowanie strony realizowaliśmy w czteroetapowym procesie projektowym obejmującym:
01. Warsztaty, na których określiliśmy: cele, ścieżkę poruszania się użytkownika po stronie oraz jej struktury.
02. Projekt makiety funkcjonalnych;
03. Finalny projekt w wersjach desktopowych i mobilnych;
04. Projekt animacji oraz mikrointerakcje.
Łącznie powstało około 90 widoków.
Po uruchomieniu strony, efekty były widoczne natychmiast. Nowa strona stała się bardziej angażująca dla użytkowników przez co długość trwania sesji wzrosła 4x a sprzedaż produktu skoczyła do rekordowego poziomu.