Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.
ODZYSKAJ PRZYSZŁOŚĆ
INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA BAZUJĄCE NA MODELACH STATYSTYCZNYCH I NARZĘDZIACH BIG DATA W CELU ODZYSKANIA NALEŻNOŚCI.
Asseta to firma stosująca innowacyjne rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, w tym modele statystyczne i narzędzia big data w celu odzyskania należności od osób zadłużonych. Marka istnieje na rynku już od 2004 r. i jako Asseta S.A., obsłużyli ponad milion spraw, których wartość osiągnęła blisko 15 miliardów złotych. Osoby zatrudnione bezpośrednio w strukturach operacyjnych to prawie 300 osób.
Jak sami mówią o sobie: "Wierzymy, że technologia, pełne zaangażowanie i nieustanny rozwój pozwolą nam osiągnąć cel, jaki sobie postawiliśmy, czyli stać się najefektywniejszą firmą w branży."
Logo to znak, drogowskaz i ostrzeżenie dla osoby zadłużonej. Trzy segmentu umieszczone w znaku to nawiązanie do trzech podmiotów pomiędzy, którymi następuje przepływ pieniędzy.
Znak to również interpretacji litery "A" czyli pierwszej litery nazwy marki.
Strategia komunikacji opiera się na opracowanym sloganie marki "ODZYSKAJ PRZYSZŁOŚĆ", który nawiązuje do usług windykacji (odzyskaj) oraz technologii (przyszłość). Slogan jest uniwersalny, czyli może być skierowany zarówno do osób zadłużonych jak i klientów biznesowych mających problemy z odzyskaniem należności.
Nawiązujemy do archetypów opiekuna (pomożemy ci), czarodzieja (patrzymy w Twoją przyszłość), oraz mędrca (doradzimy).
W nawiązaniu do sloganu marki "Odzyskaj przyszłość" stworzyliśmy serię plakatów, gdzie świat kultury przenika się z technologią. Plakaty stały się integralną częścią pomieszczeń biurowych. Dzięki nim Asseta zwiększyła poczucie przynależności pracowników do marki.
Stworzyliśmy zaawansowany system do przedstawiania dowolnej formy w sposób przepływu cząsteczek. Cząsteczki to wizualna interpretacja "Big data" oraz nawiązanie do sloganu marki "Odzyskaj przyszłość". W animacjach przepływ cząsteczek ma odwrotny kierunek od wskazówek zegara, w ten sposób jeszcze bardziej podkreślamy aspekt "odzyskiwania".
Projektowanie strony realizowaliśmy w czteroetapowym procesie projektowym obejmującym:
01. Warsztaty, na których określiliśmy: cele, ścieżkę poruszania się użytkownika po stronie oraz jej struktury.
02. Projekt makiety funkcjonalnych;
03. Finalny projekt w wersjach desktopowych i mobilnych;
04. Projekt animacji oraz mikrointerakcje.
Komunikacja wizualna na stronie podzielona jest dla osób zadłużonych, jak i klientów biznesowych. Dla dłużnika obraliśmy jasne odcienie, natomiast dla klientów tonacja jest ciemna, by podkreślić biznesowy charakter.
Dla każdej z grup stworzyliśmy również animacje typu "explainer", które pomagają w wyjaśnianiu zakresu usług marki (biznes) oraz ułatwiają i skracają kontakt (osoba zadłużona). Animacje dostępne są dla użytkowników zaraz po wejściu na stronę konkretnej grupy.
FREEDOM IN METAL ADDITIVE MANUFACTURING DEVELOPMENT & PRODUCTION
LOW CODE / HIGH EFFICIENCY
WE DEFINE AUTOMATION