Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.
Natura trójwymiarowej technologii
WOLF to GRUPA składająca się z trzech unikalnych marek (3D/Studio/ Edu) gdzie każda z nich posiada wyjątkowe umiejętności, które wzajemnie się uzupełniają. WOLF wykorzystuje najnowsze technologie druku 3D, skanowania oraz modelowania obiektów do tworzenia rzeczy niemożliwych i wyjątkowych.
WOLF współpracował z takimi markami jak: Disney, VW, Ferrari, Toyota, Shell czy Heineken.
Podczas procesu projektowego postanowiliśmy usunąć symbol wilka z logo by nie dublować tego samego komunikatu w dwóch miejscach (sygnecie oraz nazwie). Postanowiliśmy skupić się na typografi i to za jej pośrednictwem budować technologiczny przekaz.
Forma znaku stała się interpretacją usług marki i odnosi się do głównego motywu jakim jest trójwymiarowość (druk 3D, skanowanie i digitalizacja). Dodatkowo znak nawiązuje do pewnej "magiczności", którą otacza się marka, dlatego jego forma posiada złudzenie optyczne. Kierunek umiejscowienia znaku w przestrzeni jest zależny od tego jak nasz mózg go interpretuje.
Dla każdej z marek opracowaliśmy slogan by trafniej pozycjonować ich działania.
Z racji tego że WOLF jest grupą, każda marka posiada swój unikalny motyw graficzny oraz odmienną kolorystykę by podkreślić ich odrębny charakter.
Spójność wewnątrz całej grupy wyznacza logo WOLF, konstrukcja kompozycji oraz stylistyka elementów graficznych.
Położyliśmy również mocny nacisk na animacje i wprowadzenie w ruch całej identyfikacji wizualnej co zwiększyło jej immersję w cyfrowym świecie.
Przyszłość, precyzja oraz forma. To słowa, które wyznaczyły nam kierunek projektowy strategii wizualnej, dlatego w kompozycji wykorzystujemy linie nawiązujące do siatek konstrukcyjnych oraz motywy kadru i tworzenia.
YOUR SPACE DESIGN BY YOU
Nowe spojrzenie na branżę wydruków 3D
Your creative advantage.