Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.
DROGI MOGĄ BYĆ RÓŻNE.
CEL JEST JEDEN.
Marka Adtrip (a wcześniej Real Target) specjalizuje się w kluczowych obszarach zwiększających przychody sklepów internetowych, obejmując kampanie w mediach społecznościowych i e-mail marketing.
W erze cyfrowej marka zdaje sobie sprawę, że treści odgrywają kluczową rolę, dlatego stawia na dostarczanie autentycznego contentu oraz pozostaje czujna wobec zmieniających się trendów. Marka Adtrip wyróżnia się niestandardowym myśleniem i proponuje nowoczesne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb branży e-commerce.
Naszym zadaniem było przeprowadzenie całościowego rebrandingu marki Real Target, nadanie jej unikatowego charakteru, opracowanie kompletnej strategii wraz z komunikacją, która uspójni markę w każdym medium oraz wprowadzi ją w nowy świat.
Logo to szlak, który przy wykorzystaniu animacji staje się dynamiczną interpretacją digitalowej podróży.
Ziemista paleta kolorystyczna ma być bezpośrednim odwołaniem do map topograficznych oraz kontrastem do nowoczesnego wizerunku i nadawać eksperckiego charakteru.
Świat cyfrowego rynku e-commerce może być bardzo zawiły i trudny do zrozumienia, dlatego stworzyliśmy markę, która ma pełnić rolę drogowskazu, być przewodnikiem i prowadzić do celu.
Nowy branding to kontrast, łączący dwa odmienne światy - świat cyfrowy oraz świat podróży. Połączenie graficznego motywu mapy topograficznej wraz z pikselem (który przybiera również formę pinu) jest nie tylko wizualną interpretacją założeń ale przede wszystkim fundamentem do budowy kompletnego, skalowalnego systemu.
Dopełnieniem jest komunikacja werbalna czerpiąca z archetypów odkrywcy i mędrca. To połączenie nadaje komunikacji silniejsze doświadczenia oraz idealnie koresponduje z wizualną częścią marki.
► ► ► Implementację oparliśmy o Webflow, które pozwoliło przyśpieszyć prace programistyczne oraz usprawniło cały proces aktualizacji treści i jej rozbudowy.
Strona to przestrzeń, w którym branding zaczyna żyć, angażować odbiorcę i budować autentyczność firmy.
Opracowana struktura strony, makiety funkcjonalne oraz projekt UI pomogły w lepszym rozplanowaniu układu treści, usprawnieniu doświadczeń użytkownika a finalnie zwiększeniu konwersji.
Bartosz Behrendt
CEO & Founder
Po wdrożeniu nowego brandingu i strony internetowej mamy dwa razy więcej leadów z prospectingu oraz znacznie większą konwersję. Branding idealnie odzwieciedla nas, nasze działania oraz to jak chcemy być postrzegani na rynku.
Chłopaki są mega kreatywni i robią topową robotę.
FREEDOM IN METAL ADDITIVE MANUFACTURING DEVELOPMENT & PRODUCTION
WE DEFINE AUTOMATION
YOUR SPACE DESIGN BY YOU