Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.
Współpraca rozwoju
Worklife jest firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej. Ich główną usługą jest dostarczanie personelu pracowniczego ze Wschodu, przede wszystkim z Ukrainy. Ponadto zajmują się rekrutacją pracowników na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Podstawowym zadaniem firmy jest zbudowanie mostu między pracownikiem i pracodawcą. Do tych dwóch podmiotów kierowana jest komunikacja marki podzielona na biznesową i rekrutacyjną. Firma Worklife cechuje się poważnym i uczciwym podejściem jako partner biznesowy, a jednocześnie ludzkim i pomocnym nastawieniem jako agencja pracy.
Worklife to przede wszystkim ludzie.
Żółty punkt pojawiający się na kompozycjach symbolizuje cel i poziom, do którego dąży firma.
Strategia wizualna jest oparta na dwóch liniach komunikacji – biznesowej i rekrutacyjnej.
Linia biznesowa opiera się na kształtach pochodzących od przeskalowanego i skadrowanego logo marki.
Linia rekrutacyjna natomiast, składa się ze zdjęcia przedstawiającego pracownika oraz wykresu symbolizującego wzrost firmy. W komunikacji używamy haseł zwracających uwagę na istotę pracownika w miejscu zatrudnienia, a także sukces biznesowy, uzależniony od jego pracy.
Ikony i ilustracje są bardzo pomocne przy nawigacji użytkownika na stronie internetowej oraz innych materiałach np. ofercie.
W procesie brandingowym powstały elementy identyfikacji podbijające biznesowy i partnerski charakter marki. Został wypracowany odpowiedni styl ikon oraz ilustracji, które ułatwiają zrozumienie złożonego przekazu. Dzięki nim można ilustrować zagadnienia związane z dużą ilością branż, w których działa Worklife.
YOUR SPACE DESIGN BY YOU
New perspective from Space
PARTNERS FOR GROWTH