Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.
Nowa jakość szkoleń z zakresu automatyki i robotyki.
INTEX to jedna z największych firm szkoleniowych z systemów automatyki w Polsce, jej klientami są między innymi takie marki jak Coca-Cola, Philips, IKEA czy Volkswagen. Firma z powodzeniem działa już od 25 lat na rynku dążąc do ciągłego rozwoju.
Komunikacja, rozwój oraz technologia, te słowa były głównym motywem podczas tworzenia nowego wizerunku dla firmy INTEX. Wstępna analiza określiła nam również archetyp marki, jakim został "Opiekun".
Po pierwszym researchu i szkicach koncepcyjnych działania projektowe skorelowane zostały na bazie tworzących się okręgów - te elementy idealnie wpasowują się zarówno w przedstawione wyżej wartości jak i bezpośrednio odnoszą się do archetypu marki.
Efektem prac jest jasny i przede wszystkim spójny system komunikacji wizualnej, który przełożył się na wzrost rozpoznawalności marki oraz zaczął mocniej angażować potencjalnych odbiorców.
Rebranding marki, która pomoc ma wpisaną w swoje DNA
Studio specjalizujące się w tworzeniu gier oraz aplikacji VR/AR
Elektroniczny system autoryzacji podróży