Jesteśmy studiem brandingowym.
Definiujemy marki na nowo.
MORE THAN FINANCE
BRIGHTPOOL TO ZDECENTRALIZOWANA GIEŁDA KRYPTOWALUT (DEX) OPARTA NA NOBLOWSKIM MODELU BLACKA–SCHOLESA.
Brightpool to zdecentralizowana giełda kryptowalut (DEX) oparta na noblowskim Modelu Blacka–Scholesa. Giełda oprócz braku pobierania opłat od transakcji oferuje swoim użytkownikom nagrody finansowe za złożone zamówienia, przyznawane w tokenach marki – BRI, które są pozyskiwane z inteligentnej puli.
Marka działa na rynku przepełnionym konkurencją, często o słabym wizerunku. Są to zazwyczaj start–upy nastawione na eksperymentowanie oraz zbieranie funduszy od inwestorów. Wyróżnienie się na tle konkurencji, poprzez spójny i profesjonalny wizerunek, jest pierwszą i główną potrzebą klienta. Za najważniejszą ideą marki Brightpool stoi jej funkcjonalność.
Logo jest fundamentem całej identyfikacji. To w nim zawiera się najistotniejszy mechanizm działania całej giełdy, czyli pula światła. Nawiązanie do cyfrowego przełącznika ma podkreślić przepływ i wymianę środków.
Główne kolory brandu to czerń i biel. Wynika to z interpretacji puli światła, która jest istotnym elementem wizualnym kompozycji.
Za główną ideą marki Brightpool stoi jej funkcjonalność. Pula finansowa, która znajduje się w centrum giełdy, ma być elementem, który przyciąga, intryguje, rozświetla i przede wszystkim wynagradza użytkowników DEX’u. Bright w tym wypadku ma obydwa znaczenia – jasna i bystra.
Inteligentna, bystra pula kryptowalut, która napędza cały mechanizm giełdy.
Na ilustracjach 3D przedstawiamy białą pulę oraz szklane dyski, symbolizujące monety, a także poziomy giełdy. Dyski te mogą przybrać formę konkretnych walut, jak chociażby Tokenu BRI, który został przez nas zaprojektowany. Dyski zawsze są w pewien sposób przyciągane przez pulę i zawsze są ustawione przed lub dookoła niej.
Nowoczesność w projektowaniu oraz rozwój technologiczny coraz cześciej zachęca nas do sięgania po rozwiązania 3D. W tym wypadku rendery zarówno statyczne jak i animowane grają bardzo ważną rolą. W niektórych momentach abstrakcyjnie w innych dosłownie, ilustrują zalety i aspekty działania giełdy.
Dodatkowo zaprojektowaliśmy spójny system obróbki zdjęć, gdzie na każdej fotografii czernie wypełniamy zielonym przejściem tonalnym. Zabieg ten powoduje większą integrację fotografii z wizerunkiem marki.
Cała warstwa 2D budowana jest na opracowanej siatce, która ułatwia rozmieszczanie elementów. Typografia nagłówka poprzez mocne rozstrzelanie liter na całą szerokość kompozycji, nadaje bardziej filmowy i nieco kosmiczny charakter. Zabieg ten ma za zdanie zwiększyć uwagę odbiorcy i poprzez „zdekodowanie” nagłówka wzmacniamy przekaz, który staje się łatwiej zapamiętywalny.
Kompozycję uzupełniamy o dodatkowe elementy jak zielone inkrustacje czy ikony, które są odzwierciedleniem technologii.
LOW CODE / HIGH EFFICIENCY
WE DEFINE AUTOMATION
YOUR SPACE DESIGN BY YOU